

Dry aging

Izazov
Y42, tvrtka specijalizirana za održavanje i servis uređaja za hlađenje, tražila je način da se istakne na tržištu s njihovom dry aging linijom premium komora za zrenje mesa. Početna ideja bila je kreirati web stranicu koja će obuhvatiti sve njihove usluge - od servisa i održavanja do prodaje specijalizirane opreme.

Strategija
Kroz dubinsku analizu tržišta i razgovore s klijentom, identificirali smo ključnu priliku. Dry aging se pokazao kao rastući trend s vrlo malo specijaliziranih ponuđača na hrvatskom tržištu. Potencijalni klijenti nisu tražili samo proizvod, već i ekspertizu, što je zahtijevalo premium pozicioniranje i fokusiranu komunikaciju.

Web platforma
Donijeli smo stratešku odluku da potpuno promijenimo smjer projekta. Umjesto generičke stranice o rashladnim sistemima, fokusirali smo se isključivo na dry aging proizvode. Kreirali smo detaljan sadržaj o procesu zrenja mesa te razvili edukativnu platformu s integriranim blog sustavom. Implementirali smo naprednu SEO strategiju s pažljivo odabranim ključnim riječima, dok smo istovremeno osigurali tehničku izvrsnost s brzim učitavanjem na svim uređajima.

Vizualni Identitet
Kroz pažljivo odabrane elemente stvorili smo premium dojam. Odabran je Nudica font koji donosi eleganciju i zrelost, što se savršeno uklapa u pozicioniranje brenda. Redizajnirali smo poslovne vizitke s minimalističkim pristupom, dodajući QR kod za lakši pristup digitalnim kanalima. Svi elementi su pažljivo usklađeni s novim brendingom.

Rezultat
Lansirali smo sofisticiranu web platformu pozicionira Y42 kao vodeći autoritet u svijetu dry aginga. Prvi rezultati pokazuju odličnu interakciju korisnika sa sadržajem, s posebnim naglaskom na lakoću pronalaska informacija i profesionalnu prezentaciju proizvoda.
Web stranicaKreirajmo stranicu koja privlači klijente!
Nećemo komplicirati. Tražiš hrabrog programera kojemu je zaista stalo do uspjeha tvog poslovanja? Taj sam. Klikni dolje i krenimo s tvojim projektom!