

Dry aging

Izazov
Y42, tvrtka specijalizirana za održavanje i servis uređaja za hlađenje, tražila je način da se istakne na tržištu s njihovom dry aging linijom premium komora za zrenje mesa. Početna ideja bila je kreirati web stranicu koja će obuhvatiti sve njihove usluge - od servisa i održavanja do prodaje specijalizirane opreme.

Strategija
Kroz dubinsku analizu tržišta i razgovore s klijentom, identificirali smo ključnu priliku. Dry aging se pokazao kao rastući trend s vrlo malo specijaliziranih ponuđača na hrvatskom tržištu. Potencijalni klijenti nisu tražili samo proizvod, već i ekspertizu, što je zahtijevalo premium pozicioniranje i fokusiranu komunikaciju.

Web platforma
Donijeli smo stratešku odluku da potpuno promijenimo smjer projekta. Umjesto generičke stranice o rashladnim sistemima, fokusirali smo se isključivo na dry aging proizvode. Kreirali smo detaljan sadržaj o procesu zrenja mesa te razvili edukativnu platformu s integriranim blog sustavom. Implementirali smo naprednu SEO strategiju s pažljivo odabranim ključnim riječima, dok smo istovremeno osigurali tehničku izvrsnost s brzim učitavanjem na svim uređajima.

Vizualni Identitet
Kroz pažljivo odabrane elemente stvorili smo premium dojam. Odabran je Nudica font koji donosi eleganciju i zrelost, što se savršeno uklapa u pozicioniranje brenda. Redizajnirali smo poslovne vizitke s minimalističkim pristupom, dodajući QR kod za lakši pristup digitalnim kanalima. Svi elementi su pažljivo usklađeni s novim brendingom.

Rezultat
Lansirali smo sofisticiranu web platformu pozicionira Y42 kao vodeći autoritet u svijetu dry aginga. Prvi rezultati pokazuju odličnu interakciju korisnika sa sadržajem, s posebnim naglaskom na lakoću pronalaska informacija i profesionalnu prezentaciju proizvoda.
Web stranicaKREIRAJMO WEB STRANICU KOJA DONOSI REZULTATE
Tražite partnera koji razumije da web stranica nije samo digitalna
vizitka, već moćan poslovni alat?
Vaš digitalni uspjeh počinje
jednim razgovorom.